NASZE USŁUGI
- Doradztwo podatkowe
- Doradztwo finansowe
- Analiza due diligence
- Restrukturyzacja firm
- Restrukturyzacja ZOZ – ów
- Fuzje i połączenia
- Analiza rentowności produktów i usług
- Wdrażanie systemu controllingu w firmie
- Pozyskiwanie funduszy unijnych
- Zakładanie działalności gospodarczej
- BHP i ochrona ppoż.
- Kardy i Płace
Ofertę swoja kierujemy w szczególności dla małych i średnich firm, zarówno polskich, jak i zagranicznych, które chcą rozwiązać swoje trudności i problemy w oferowanych przez nas obszarach.
Nasz klient otrzymuje usługę na bardzo wysokim poziomie za optymalną cenę.
1. Doradztwo podatkowe
- audyt podatkowy,
- dokumentacja podatkowa,
- optymalizacja podatkowa,
- reprezentowanie podatnika przed organami skarbowymi.
2. Doradztwo finansowe
- analiza due diliugence,
- sporządzanie budżetów rocznych i wieloletnich,
- opracowanie biznes planów i studiów wykonalności,
- analiza opłacalności inwestycji,
- optymalizacja źródeł finansowania,
- przygotowanie dokumentacji kredytowej,
- udział w negocjacjach z kredytodawcami,
- analiza możliwości otrzymania dotacji unijnych i innych,
- przygotowanie wniosków o dotację wraz z załącznikami dla projektów finansowanych z funduszy unijnych,
- przygotowanie dokumentacji cen transferowych
3. Analiza due diligence
- due diligence finansowe
- due diligence prawne,
- due diligence operacyjno-zarządcze,
- due diligence zasobów ludzkich,
- due diligence w zakresie ochrony środowiska
4. Restrukturyzacja firm
- wielokryteriowa analiza przedsiębiorstwa,
- diagnoza potrzeb restrukturyzacyjnych,
- wnioski restrukturyzacyjne - program zmian i usprawnień,
- szczegółowy plan restrukturyzacji i harmonogram jego wdrożenia,
- plan finansowy i budżet kosztów wdrożenia programu restrukturyzacji.
5. Restrukturyzacja ZOZ – ów
- przygotowanie dokumentacji do tzw. Planu B,
- optymalizacja kosztów,
- optymalizacja przychodów,
- optymalizacja zatrudnienia,
- outsourcing usług,
- wdrażanie budżetowania.
6. Fuzje i połączenia
- analiza due diligence,
- analiza synergii,
- plan połączenia – zgodnie z procedurą zawartą w ksh,
- inne związane z fuzjami i połączeniami.
7. Analiza rentowności produktów i usług
- analiza kosztów bezpośrednich,
- analiza kosztów pośrednich,
- analiza marż jednostkowych,
- analiza przychodów jednostkowych,
- analiza wrażliwości,
- analiza progów rentowności,
- analiza wykorzystania mocy wytwórczych i ich wpływu na marże jednostkowe,
- doradztwo w optymalizacji marż jednostkowych.
8. Wdrażanie systemu controllingu w firmie
- definiowania centrów kosztów i zysków,
- opracowywanie planu kont,
- przygotowanie dokumentacji wzorcowej,
- pomoc w przygotowywaniu budżetów rocznych,
- przygotowanie procedury budżetowej’
- opis i umiejscowienie działu controlling w strukturze organizacyjnej,
- szkolenia dla personelu z budżetowania.
9. Pozyskiwanie funduszy unijnych
- analiza możliwości otrzymania dotacji unijnych,
- sporządzanie niezbędnej dokumentacji ( wnioski o dotację wraz załącznikami, w tym studium wykonalności i biznes plan),
- analiza finansowa projektu,
- doradzania w zakresie prowadzonej inwestycji,
- rozliczania dotacji.
10. Zakładanie działalności gospodarczej
- spółki osobowe,
- spółki kapitałowe,
- działalność gospodarcza,
- fundacje,
- stowarzyszenia,
- inne.
11. BHP i ochrona ppoż.
- doradztwo w zakresie bezpieczeństwa pracy, stosowania i przestrzegania przepisów i zasad bhp, przepisów ochrony przeciwpożarowej, przepisów prawnej ochrony pracy, poprawy warunków pracy,
- współpraca w organizowaniu i przeprowadzaniu szkoleń w dziedzinie BHP oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych i szczegółowych dotyczących BHP na stanowiskach pracy, gospodarowania środkami ochrony indywidualnej, obuwiem i odzieżą roboczą,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, wypadków w drodze do i z pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie stosownych rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji powypadkowej oraz zachorowań,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
- sporządzanie okresowych analiz stanu BHP w zakładzie pracy,
12. Kardy i Płace
- sporządzanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z aktualnymi przepisami prawa pracy,
- prowadzenie ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników;
- optymalizacja kosztów zatrudnienia.