NASZE USŁUGI


  1. Doradztwo podatkowe
  2. Doradztwo finansowe
  3. Analiza due diligence
  4. Restrukturyzacja firm
  5. Restrukturyzacja ZOZ – ów
  6. Fuzje i połączenia
  7. Analiza rentowności produktów i usług
  8. Wdrażanie systemu controllingu w firmie
  9. Pozyskiwanie funduszy unijnych
  10. Zakładanie działalności gospodarczej
  11. BHP i ochrona ppoż.
  12. Kardy i Płace

Ofertę swoja kierujemy w szczególności dla małych i średnich firm, zarówno polskich, jak i zagranicznych, które chcą rozwiązać swoje trudności i problemy w oferowanych przez nas obszarach.

Nasz klient otrzymuje usługę na bardzo wysokim poziomie za optymalną cenę.

1. Doradztwo podatkowe

  • audyt podatkowy,
  • dokumentacja podatkowa,
  • optymalizacja podatkowa,
  • reprezentowanie podatnika przed organami skarbowymi.

2. Doradztwo finansowe

  • analiza due diliugence,
  • sporządzanie budżetów rocznych i wieloletnich,
  • opracowanie biznes planów i studiów wykonalności,
  • analiza opłacalności inwestycji,
  • optymalizacja źródeł finansowania,
  • przygotowanie dokumentacji kredytowej,
  • udział w negocjacjach z kredytodawcami,
  • analiza możliwości otrzymania dotacji unijnych i innych,
  • przygotowanie wniosków o dotację wraz z załącznikami dla projektów finansowanych z funduszy unijnych,
  • przygotowanie dokumentacji cen transferowych

3. Analiza due diligence

  • due diligence finansowe
  • due diligence prawne,
  • due diligence operacyjno-zarządcze,
  • due diligence zasobów ludzkich,
  • due diligence w zakresie ochrony środowiska

4. Restrukturyzacja firm

  • wielokryteriowa analiza przedsiębiorstwa,
  • diagnoza potrzeb restrukturyzacyjnych,
  • wnioski restrukturyzacyjne - program zmian i usprawnień,
  • szczegółowy plan restrukturyzacji i harmonogram jego wdrożenia,
  • plan finansowy i budżet kosztów wdrożenia programu restrukturyzacji.

5. Restrukturyzacja ZOZ – ów

  • przygotowanie dokumentacji do tzw. Planu B,
  • optymalizacja kosztów,
  • optymalizacja przychodów,
  • optymalizacja zatrudnienia,
  • outsourcing usług,
  • wdrażanie budżetowania.

6. Fuzje i połączenia

  • analiza due diligence,
  • analiza synergii,
  • plan połączenia – zgodnie z procedurą zawartą w ksh,
  • inne związane z fuzjami i połączeniami.

7. Analiza rentowności produktów i usług

  • analiza kosztów bezpośrednich,
  • analiza kosztów pośrednich,
  • analiza marż jednostkowych,
  • analiza przychodów jednostkowych,
  • analiza wrażliwości,
  • analiza progów rentowności,
  • analiza wykorzystania mocy wytwórczych i ich wpływu na marże jednostkowe,
  • doradztwo w optymalizacji marż jednostkowych.

8. Wdrażanie systemu controllingu w firmie

  • definiowania centrów kosztów i zysków,
  • opracowywanie planu kont,
  • przygotowanie dokumentacji wzorcowej,
  • pomoc w przygotowywaniu budżetów rocznych,
  • przygotowanie procedury budżetowej’
  • opis i umiejscowienie działu controlling w strukturze organizacyjnej,
  • szkolenia dla personelu z budżetowania.

9. Pozyskiwanie funduszy unijnych

  • analiza możliwości otrzymania dotacji unijnych,
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji ( wnioski o dotację wraz załącznikami, w tym studium wykonalności i biznes plan),
  • analiza finansowa projektu,
  • doradzania w zakresie prowadzonej inwestycji,
  • rozliczania dotacji.

10. Zakładanie działalności gospodarczej

  • spółki osobowe,
  • spółki kapitałowe,
  • działalność gospodarcza,
  • fundacje,
  • stowarzyszenia,
  • inne.

11. BHP i ochrona ppoż.

  • doradztwo w zakresie bezpieczeństwa pracy, stosowania i przestrzegania przepisów i zasad bhp, przepisów ochrony przeciwpożarowej, przepisów prawnej ochrony pracy, poprawy warunków pracy,
  • współpraca w organizowaniu i przeprowadzaniu szkoleń w dziedzinie BHP oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej,
  • udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych i szczegółowych dotyczących BHP na stanowiskach pracy, gospodarowania środkami ochrony indywidualnej, obuwiem i odzieżą roboczą,
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, wypadków w drodze do i z pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie stosownych rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji powypadkowej oraz zachorowań,
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP,
  • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
  • sporządzanie okresowych analiz stanu BHP w zakładzie pracy,

12. Kardy i Płace

  • sporządzanie i prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z aktualnymi przepisami prawa pracy,
  • prowadzenie ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników;
  • optymalizacja kosztów zatrudnienia.